BPR obsłuży polską edycję konkursu Brick Award

Firma Wienerberger Ceramika Budowlana, część światowego lidera produkcji ceramiki budowlanej, rozpoczęła współpracę z agencją Biuro Podróży Reklamy. Agencja przygotowała microsite dla linii dachówek Orea9 (orea.wienerberger.pl) oraz dla jednego z najważniejszych polskich konkursów dla architektów - Brick Award 2015 (brickaward.pl). W zakres prac weszło kompleksowe zaprojektowanie oraz realizacja serwisu, wraz z przygotowaniem Key Visuala oraz obsługą copywriterską.

Agencja odpowiada również za przygotowanie niestandardowej akcji z zakresu direct marketingu, skierowanej do największych biur architektonicznych w kraju, mającej na celu popularyzację konkursu. Kampania promocyjna zostanie wsparta kampanią banerową w Internecie oraz emisją w serwisie Facebook.

Kampania rozpocznie się pod koniec listopada 2014 r. i potrwa do marca 2015 r., kiedy nastąpi wręczenie nagród w polskiej edycji  konkursu Brick Award.

Po stronie agencji projekt prowadzą: Katarzyna Dyrcz i Maciej Bednarczyk.